پرتال های پرسنلی

معرفی راه حلمعرفي راه حل

یکی از دغدغه های مهم در سازمان ها وجود یک بستر جامع اطلاع رسانی و تعاملی در سازمان ویژه پرسنل است. بستری که بر اساس آن هم امکان اطلاع رسانی و هم امکان تعامل بین پرسنل با ساختار مدون وجود داشته باشد.
پرتال های پرسنلی در حوزه های کارکد زیر می تواند بسیار مؤثر و کارا باشد.
  • اطلاع رسانی :
    • بانک جامع قوانین و مقررات
    • اطلاعیه ها، بخشنامه ها و مصوبات
    • اخیار و رویدادها
    • مناسبت ها
    • بانک کتب و مقالات
    • انتصابات
    • خبرنامه ها مناسبتی، دوره ای و تخصصی برای دسته های مختلف کاربری.
    • برنامه های آموزشی.
    • برنامه های سلف، خدمات رفاهی و ... .
    • اطلاعات تماس ( دفترچه تماس )
  • تعاملی :
    • ارسال و دریافت پیام.
    • انجمن ها و تالارهای تخصصی.
    • فرم های ارزشیابی و نظرسنجی.
    • فرم های اخذ آمار و گزارشات.
  • آموزشی و علمی :
    • سامانه مدیریت یادگیری ( LMS : Learning Management System ) با قابلیت برگزاری دوره های آموزشی به صورت آنلاین، برگزاری کلاس مجازی، برگزاری کارگاههای مجازی، برگزاری آزمون و ... با امکان گزارش گیری و بررسی وضعیت پیشرفت یادگیری پرسنل.
    • سامانه مدیریت اطلاعات آموزشی ( EMIS : Education Management information system ) :
      • امکان بررسی گزارشات چکیده/تجمیعی و تفضیلی از وضعیت آموزشی پرسنل بر اساس حوزه های تخصصی.
      • امکان تعیین پارامترهای آموزشی در هر حوزه تخصصی و تعریف ضریب شایستگی پرسنل بر اساس همین پارامترها.
      • تعیین دوره های لازم برای هر یک از پرسنل جهت ارتقای ضریب شایستگی.
      • ارزشیابی اثربخشی دوره ها و اساتید.
      • ثبت، نمایش و گزارش تاریخچه آموزشی پرسنل.
    • مراکز دانش و خبرگان با هدف اشتراک تجربیات و ارتقای سطح فنی و تکنیکی.
  • کاربردی :
    • ارتباط با سامانه های پرسنلی و منابع انسانی ( نمایش فیش حقوقی، حکم کارگزینی، مانده مرخصی و ... )
    • امکان پیاده سازی فرم های مرخصی و مأموریت و ... از طریق پرتال.
    • رزرو اتاق جلسات، سالن همایش ها و ...
    • انتخاب غذا ( سلف )، رزرو خودرو جهت مأموریت و ...
    • نظام انتقادات و پیشنهادات.
    • سامانه ارزشیابی و جذب ایده.

ويژگي هاي برترويژگي هاي برتر :

  • امکان ارتباط با بانک های اطلاعاتی درون سازمان.
  • پروفایل اختصاصی پرسنل.
  • کنترل و نظارت بر عملکرد پرسنل.
  • انسجام با سایر ماژول ها و ابزارهای مبتنی بر پرتال.
  • امکان ارتباط با فرآیندهای مرتبط در سایر سازمان ها.
  • فرم های چند مرحله ای، ثبت توضیحات فیلدها، اعمال محدودیت های ورود داده جهت افزایش دقت تکمیل فرم ها، واسط گرافیکی کاربرپسند در بخش های تعاملی و کاربردی
بالا