سامانه رسیدگی به شکایات

معرفی راه حلمعرفي راه حل

با توجه به الزام قانونی کلیه دستگاه ها دولتی برای رسیدگی به شکایات مردم در خصوص موضوع فعالیت مجموعه و همینطور لزوم شنیدن صدای مشتریان در مجموعه های خصوصی جهت پاسخگویی به مشکلات طرح شده، سامانه رسیدگی به شکایات که دارای ساختار آنلاین بوده و به صورت مستمر امکان ارائه سرویس داشته باشد از اهمیت ویژه برخوردار است.
ثبت آنلاین شکایات و رسیدگی مکانیزه بر اساس چارچوب های تدوین شده سازمانی با لحاظ سلسله مراتب تعریف شده و در قالب خدمت الکترونیک بر روی پرتال سازمانی هر مجموعه ای با یکپارچگی که ایجاد می کند می تواند در افزایش سطح رضایتمندی ذینفعان یک سازمان– درون و برون سازمان – نقش چشمگیر و بی دیلی ایفا کند.

ويژگي هاي برترويژگي هاي برتر :

  • فرآیند ساده ثبت شکایت
  • ارائه کد رهگیری جهت پیگیری
  • اطلاع رسانی وضعیت شکایت از طریق پیامک / ایمیل / تماس تلفنی خودکار / شبکه های اجتماعی
  • ارجاعات خودکار قابل تعریف
  • گردش کار قابل تعریف
  • امکان ایجاد گردش دستی
  • امکان ضمیمه نمودن فایل
  • امکان بازبینی و تصحیح پاسخ
  • تعریف سلسله مراتب سازمانی
  • امکان تعیین مسیر گردش کار بر اساس نمودار سازمانی
  • گزارشات و نمودارهای مدیریتی
  • قابلیت تنظیم سطوح دسترسی
  • قابلیت تعریف شکایات محرمانه با چرخه خاص
  • امکان ارتباط با سایر سامانه های سازمانی
  • امکان پیاده سازی در قالب ماژول پرتال سازمانی
بالا