معرفی محصول

پرتال سازمانی

پرتال سازمانی راهبران

به امکانات موجود فکر نکنید به آنچه می خواهید بیاندیشید

مشخصات اجمالی پرتال سازمانی راهبران

پرتال سازمانی / شرکتی ( EIP, Business Portal, Corporate Portal ) : بستر و چارچوبی برای تجمیع و یکپارچه سازی اطلاعات، افراد و فرآیندها در محدوده یک سازمان یا شرکت.
نرم افزار پرتال سازمانی با مهیا کردن ساز و کاری امن به کاربران این امکان را می دهد که با استفاده از یک درگاه ورودی ثابت استفاده از شناسه کاربری و کلمه عبور منحصر به فرد به مجموعه اطلاعات، سرویس های مورد نظر و ابزارهای سفارشی سازی دسترسی پیدا کنند. نکته حائز اهمیت در این نرم افزارها ساختار ماژولار و توسعه پذیر آنهاست که قابلیت افزودن پورتلت یا ماژول را به نرم افزار مهیا کرده و هر مجموعه متناسب با نیاز خود می تواند از ترکیب ماژول های خاص استفاده کند.
در تعریفی دیگر پرتال سازمانی یکپارچه اطلاعاتی مجرای ارتباطی کارکنان یک شرکت یا سازمان، شرکای تجاری، مشتریان یا عموم کاربران است به شکلی که بر اساس سطح دسترسی و نوع کاربری پرتال اطلاعات و خدمات منحصر به فردی در اختیار ایشان قرار دهد.

ماژول : بسته های مستقل نرم افزاری که برای نصب روی پرتال طراحی شده اند که هر کدام می توانند کاربری یا سرویس جدیدی به پرتال سازمانی اضافه کنند. این ماژول ها به تنهایی و بدون وجود پرتال کاربردی ندارند به علاوه در برخی موارد مجموعه دو یا چند ماژول خاص می تواند طیف وسیعی از کاربری ها را به پرتال بیفزاید. به عنوان مثال ماژول مدیریت پروژه آنلاین که امکان تعریف تعداد نامحدودی پروژه، تیم های اجرا، مراحل و فازهای اجرا، فعالیت های هر فاز و ... را به پرتال افزوده و با استفاده از آن محدودیت جغرافیایی برای اجرای پروژه ها از بین رفته و مدیریت و پیگیری فازهای اجرای پروژه به سهولت از طریق پرتال امکان پذیر خواهد بود.

اجزای پرتال شرکتی :

در یک مدل عملیاتی اجزای یک پرتال تجاری شامل عناصر زیر است :
  • دسترسی / جستجو (Access/Search)
  • گروه بندی (Categorization)
  • همکاری (Collaboration)
  • شخصی سازی (Personalization)
  • تخصصی سازی و ایجاد پروفایل (Expertise and profiling)
  • یکپارچه سازی نرم افزارها (Application integration)
  • امنیت (Security)

دسترسی / جستجو ( Access/Search ) :

این ویژگی باعث می شود که اشخاص صرفاً به اطلاعات مورد نظر خود در زمینه خاص مربوط به خود دسترسی داشته و بتوانند به جستجوی آنها بپردازند. به عنوان مثال ماحد منابع انسانی نیازی به اطلاعات تخصصی واحد بازرگانی ندارد لذا این اطلاعات در اختیار ایشان قرار نمی گیرد.

گروه بندی ( Categorization ) :

کلیه اطلاعات بر اساس فاکتورهای مشخص و زمینه های اطلاعاتی دسته بندی شده لذا کاربر با انتخاب و گروه مورد نظر به سرعت به اطلاعات مطلوب خود دسترسی پیدا می کند.

همکاری ( Collaboration ) :

این ویژگی محدودیت جغرافیایی بین کاربران را از بین برده و ایشان در هر نقطه می توانند با یکدیگر و از طریق پرتال به همکاری بپردازند.

شخصی سازی (Personalization ) :

اطلاعات گردآوری شده در پرتال بر اساس نقش، اولویت و رفتار کاربر به صورت سفارشی در اختیار ایشان قرار می گیرد.

تخصصی سازی و ایجاد پروفایل (Expertise and profiling ) :

این ویژگی که در ارتباط مستقیم با ویژگی همکاری در پرتال است موجب ایجاد یک نوع همکاری مؤثر بر اساس تخصص افراد می شود. کاربران پرتال دارای پروفایل شخصی هستند که مبنای حضورشان در پروژه هایی است که منطبق با تخصص ایشان است . فرض کنید کاربری برای اجرای یک فعالیت نیاز به تخصص خاصی دارد لذا با بررسی پروفایل سایر کاربران، افراد مناسب را دعوت به همکاری در اجرای فعالیت می نماید.

یکپارچه سازی نرم افزارها (Application integration ) :

این ویژگی به کاربران اجازه می دهد که اطلاعات مرتبط با نرم افزارهای مختلف را بر اساس سطح دسترسی با سایرین به اشتراک گذاشته و از نرم افزارهای مبتنی بر وب از طریق پرتال استفاده کنند.

امنیت (Security ) :

در سال جاری (1397) شرکت راهبران فن آوری پاسارگاد با همکاری مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک کشور موفق به کسب گواهینامه بلوغ امنیتی برای پرتال راهبران شده است. در حال حاضر تنها پرتال سازمانی راهبران دارای این ویژگی منحصر به فرد بوده و تمامی نسخه های سازمانی این شرکت با هولوگرام امنیتی مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک ارائه می گردد.
امنیت مهمترین پارامتر کلیدی یک پرتال یکپارچه اطلاعاتی است که باعث می شود اطلاعات سازمان یا شرکت بر اساس طبقه بندی امنیتی در اختیار کاربرانی قرار گیرد که بر اساس ساختار سازمانی حق دسترسی به آنها را دارند.
بر اساس همین الگو شرکت راهبران فناوری پاسارگاد (سهامی خاص) اقدام به توسعه پرتال یکپارچه اطلاعاتی مبتنی بر نرم افزار DotNetNuke نموده است و از تجمیع ابزارهای منحصر به فرد و متناسب سازی آنها بستر قدرتمندی برای پیاده سازی یک ساختار جامع اطلاعاتی تحت وب نموده است.
در این پرتال علاوه بر تعاریف و مختصاتی که در بالا به عنوان چارچوب عملیاتی مطرح شد، مواردی نظیر سلیقه کاربران ایرانی در ساختار واسط گرافیکی، محیط مدیریتی کاربرپسند و مهمتر از همه استفاده از تکنولوژی برنامه نویسی .NET که امکان توسعه و متناسب سازی پرتال را برای برازش به نیازهای سازمانی کاملاً میسر می سازد.
در واقع این نرم افزار یک بستر برنامه نویسی تحت وب بر مبنای تکنولوژی برنامه نویسی مایکروسافت می باشد و از این نظر مفهومی جامع تر از پرتال دارد. اطلاق عبارت پرتال به این نرم افزار به دلیل وجود طیف وسیعی از ماژول هایی است که برای آن تولید و توسعه داده شده است و امکاناتی که کلیه ویژگی های یک پرتال را داشته و به عنوان زیر سیستم های این نرم افزار ارائه شده است.
بنا بر همین تنوع ابزارها و بستر توسعه ای که اشاره شد، نرم افزار به صورت کامل نیازهای یک سازمان یا شرکت را برای داشتن یک پرتال جامع اطلاعاتی پوشش می دهد. به علاوه راه برای سفارشی سازی نرم افزار و ایجاد ساختار جدیدی از ابزارها متناسب با نیاز و سلیقه صاحبان پرتال وجود دارد.
شرکت راهبران فناوری پاسارگاد ( سهامی خاص ) بر اساس فهرست مشخصی از ماژول ها و زیر سیستم ها و همینطور طیف معین خدمات خود که بر محور تجربه و سابقه اجرای پروژه های مختلف و شناخت نیازهای مجموعه های طرف قرارداد شکل گرفته است اقدام به تدوین سه بسته پیشنهادی نموده است که مختصات آنها در بخش "معرفی بسته ها" ارائه گردیده است.
لازم به ذکر است متناسب سازی، توسعه و ارتقای این بسته ها بدون هرگونه محدودیت امکان پذیر بوده و مختصات تدوین شده صرفاً جهت تسهیل فرآیند تصمیم گیری کارفرمایان تنظیم گردیده است.
به مدد دانش و تجربه تیم توسعه نرم افزار شرکت راهبران فن آوری پاسارگاد(سهامی خاص) گواهینامه سطح بلوغ امنیتی پرتال راهبران با حداکثر پوشش الزامات امنیتی توسط مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک صادر شده و تمامی پرتال های شرکت با هولوگرام و نشان کیفیت صادر شده توسط این مرکز ارائه می گردد.
بررسی های دقیق نرم افزار توسط تیم ارزیابی مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک و اجرای آزمون های متعدد و همینطور نتایج مراجعه به شرکت و بررسی روال های کاری و ساختار تولید و ارائه خدمات در نهایت منجر به موفقیت شرکت در اخذ این نشان کیفیت شده است. از این رو کارفرمایان و مشتریان شرکت با اعتماد بیشتری می توانند پروژه های خود را در حوزه پرتالها، وب سایت ها و خدمات الکترونیک اجرا کنند. وقتی نرم افزار پرتال قرار است به عنوان زیرساخت اجرایی یک وب سایت، پرتال سازمانی، کسب و کار الکترونیک یا هر خدمت الکترونیک قرار گیرد مسلماً اولین دغدغه هر بهره برداری موضوع امنیت نرم افزار است به خصوص وقتی نرم افزار در بستر وب فعالیت می کند. از طرف دیگر ایمن سازی یک نرم افزار مبتنی بر وب که قرار است زیرساخت و بستر توسعه انواع پرتال و وب سایت و خدمت الکترونیک باشد نیز پیچیدگی ها و چالش های زیادی دارد که صرفاً توسعه دهندگان بزرگ و شرکت های معتبر خود را وارد این عرصه می کنند.
در جداول زیر نتایج آزمون های انجام شده بر اساس استانداردهای ISO/IES/ISIRI 15408 و ASVS ارائه شده است.
جدول 1: لیست آزمون های انجام شده طبق استاندارد ISO/IES/ISIRI 15408
نام محصول : پورتال راهبران نسخه/مدل : 9،1،1/ تحت وب علامت تجاری IranDNN
ردیف حوزه ارزیابی وضعیت محصول
1 کلاس ممیزی امنیت 83/33%
2 کلاس پشتیبانی از رمز نگاری 83/33%
3 کلاس شناسایی و احراز امنیت 81/82%
4 کلاس حفاظت از داده های کاربری 100%
5 کلاس مدیریت امنیت 88/89%
6 کلاس حفاظت از توابع امنیتی هدف ارزیابی 100%
7 کلاس تخصیص منابع 100%
8 کلاس دسترسی به هدف ارزیابی 100%
9 کلاس کانال ها و مسیرهای مورد اعتماد 100%
جدول 2: لیست آزمون های انجام شده طبق استاندارد ASVS
نام محصول : پورتال راهبران نسخه/مدل : 9،1،1/ تحت وب علامت تجاری IranDNN
ردیف حوزه ارزیابی وضعیت محصول
1 احراز هویت 100%
2 مدیریت نشست 100%
3 کنترل دسترسی 58/71%
4 صحت ورودی 100%
5 مدیریت خطا و گزارش گیری 100%
6 حفاظت داده 100%
7 امنیت ارتباط 100%
8 امنیت HTTP 100%
9 منطق تجاری 100%
10 فایل ومنابع 83/33%
هزينه خدمات زیر در حالت پايه اعلام شده است و در صورت افزايش زمان ارائه خدمات، قابل افزايش خواهد بود.
ماژول هاي عمومي شامل مجموعه اخبار و مقالات، مديريت ويژگي ها، گالري تصاوير، اسلايدشو، بازخورد، پرسش و پاسخ، کاربران آنلاين، راهنماي آنلاين، نرخ ارز و سکه، آب و هوا، آنلاين تب، آنلاين آکاردئون، آنلاين باکس، آنلاين گالري، آنلاين تولتيپ مي باشند.
رديف عنوان قيمت (ريال) توضيحات
1 پشتیبانی محتوایی پرتال 350.000 قیمت به ازای هر نفر/ساعت. حداقل سفارش یکصد نفر/ساعت.
2 پشتیبانی فنی پرتال / سامانه 450.000 قیمت به ازای هر نفر/ساعت. متناسب با نیاز کارفرما اعلام زمان می شود.
3 آموزش مدیریت و راهبری پرتال / سامانه 400.000 به ازای هر ساعت. حداقل سفارش دو ساعت / یک جلسه. حداکثر برای 3 نفر
4 آموزش توسعه ماژول / پوسته 650.000 به ازای هر ساعت. حداقل سفارش دو ساعت / یک جلسه. حداکثر برای 3 نفر
5 طراحی و تولید پوسته اختصاصی ( LTR و RTL ) 40.000.000 ارائه تنها یک اتود پس از دریافت فرم سفارش. امکان یکبار ویرایش اتود. طراحی به صورت Responsive . چیدمان صفحه اصلی پس از نصب رایگان
6 طراحی هر اتود اضافه پوسته به درخواست کارفرما 5.000.000
7 طراحی گرافیک شامل هدر، بنر، اسلاید و آیکون 500.000 به ازای هر نفر/ساعت. حداقل سفارش 10 نفر/ساعت
8 خدمات مشاوره در خصوص طراحی و تولید پوسته، راه اندازی پرتال، معماری محتوایی و تولید و توسعه ماژول و خدمات الکترونیک 700.000 به ازای هر نفر/ساعت. حداقل سفارش 10 نفر/ساعت
9 حضور کارشناس در محل کارفرما 400.000 به ازای هر نفر/ساعت. حداقل سفارش یک روز. هزینه ایاب و ذهاب بر عهده کارفرما
10 ایجاد زیرپرتال به همراه طراحی هدر و چیدمان صفحه اصلی 5.000.000 به ازای هر زیرپرتال
11 ارتقای نسخه پرتال 5.000.000 به ازای ارتقای هسته. برای ارتقای مجموعه زیرپرتال ها به ازای هر زیرپرتال مبلغ یکصدهزار تومان به هزینه ارتقای هسته افزوده می شود.
12 تدوین سند معماری محتوا، پیاده سازی ساختار محتوا و چیدمان صفحات نفر ساعت کارشناسی (بر اساس تعداد زبان، تعداد صفحات، حجم و پیچیدگی ساختار محتوا)
13  یک نوبت نصب و پیکربندی زیرساخت نرم افزاری پایه شامل (سیستم عامل، پایگاه  داده، وب سرور) بر روی سرور virtual یا dedicate 15.000.000
14  یک نوبت نصب و پیکربندی اولیه نرم افزار پورتال و مولفه های وابسته 10.000.000
15  نصب و پیکربندی سرور Mirror ، Backup Server ، ... هزینه اجرا به نوع پیکربندی درخواستی و شرایط دیتاسنتر بستگی دارد.
16 راه اندازی اولیه زیرپورتال 40.000.000 شامل : ایجاد زیرپورتال بر اساس ماژولهای منتخب از پورتال اصلی ایجاد ساختار محتوا و سرفصل های اطلاعاتی پیاده سازی چیدمان صفحه اصلی طراحی سرصفحه نمای گرافیکی (منطبق بر پورتال اصلی)
17 راه اندازی کامل زیرپورتال 60.000.000 شامل: راه اندازی اولیه زیرپورتال تعریف کاربران و تنظیم حقوق دسترسی ورود اطلاعات محتوا (حدود 30 صفحهHTML ) آموزش راهبر پورتال به مدت 4 ساعت تبصره : ورود اطلاعات با حجم بیشتر، ساعات آموزش اضافه و سایر خدمات تکمیلی در قالب تعرفه خدمات کارشناسی محاسبه و افزوده خواهد شد.
18  پیاده سازی فرم و فرآیند های الکترونیکی برآورد پس از تحلیل نیازمندی ها
19  تبدیل و انتقال داده بر اساس نفر ساعت کارشناسی
20  اجرای پروژه خارج از شهر تهران به ازای هر 100 کیلومتر مسافت تا مرکز: 3% مبلغ کل پروژه
21  ارائه سورس (کد منبع) نرم افزار به صورت پلمپ شده 20 % قیمت مجوز استفاده از نرم افزار
22  خدمات پشتیبانی نرم افزار پورتال (با سطح سرویس استاندارد) * در اولین سال بهره برداری پس از نصب محصول، معادل 30 درصد مبلغ کل قرارداد برای یک سال.
23  خدمات راهبری و نگهداری سرور (با سطح سرویس استاندارد) * ماهانه 18.000.000 ریال

نکات حائز اهمیت :

  • هر تیکت محدود به گزارش یک مورد نیست لذا تجمیع موارد قابل گزارش و مدیریت خریدار در ارسال تیکت دارای اهمیت می باشد.
  • هزینه کارت گارانتی در ابتدای دوره پرداخت و سپس کارت گارانتی صادر می شود.
  • کارت گارانتی حاوی اطلاعات خریدار، حساب کاربری سامانه پشتیبانی آنلاین راهبران و مختصات کلی سامانه مورد پشتیبانی است.
  • پنل کاربری مشتریان در سایت راهبران کلیه تعاملات و ارتباطات و آمار و اطلاعات لازم را در اختیار خریدار قرار می دهد.

کانال های ارتباطی و کیفیت ارتباط پشتیبان و نماینده کارفرما :

  • از طریق تلفن در ساعات اداری و با شماره تلفن 09021200114 و 09021200115
  • از طریق سیستم خدمات پشتیبانی آنلاین به صورت شبانه روزی و از طریق درگاه خدمات آنلاین سایت شرکت راهبران فن آوری پاسارگاد به آدرس www.irandnn.ir

حوزه خدمات پشتیبانی فنی :

  • رفع مشکلات موجود در عملکرد نرم افزار از قبیل عدم اجرای نرم افزار، عدم ذخیره سازی صحیح اطلاعات در بانک اطلاعاتی، عدم بازیابی دقیق اطلاعات از بانک اطلاعاتی و کلیه مشکلات ناشی از ارتباط بین نرم افزار و بانک اطلاعاتی آن.
  • تهیه نسخه پشتیبان از نرم افزار و بانک اطلاعاتی آن در پایان دوره تعیین شده و بازنشانی آخرین نسخه پشتیبان در صورت بروز مشکلات نرم افزاری.
  • به روز رسانی نسخه پورتال در صورت انتشار نسخه جدید در مدت پشتیبانی.
  • به روز رسانی ماژول های موجود در پورتال کارفرما در صورت انتشار نسخه جدید در طول مدت پشتیبانی.
  • ارزیابی دوره ای کارکرد نرم افزار به صورت ماهیانه و بررسی صحت عملکرد آن و ارائه گزارش های دوره ای.
  • بهینه سازی بانک های اطلاعاتی پورتال و بررسی سرعت اجرای نرم افزار.
  • ارزیابی نحوه مدیریت پورتال توسط کارفرما و ارائه راهکارها و روش های اصلاح فرآیند مدیریت پورتال.
  • ارائه مشاوره و پیشنهاد راهکارهای مؤثر در به کارگیری از ماژول های پورتال.
قیمت شرایط گارانتی
50.000.000 یکساله
دارای 30 تیکت از سامانه پشتیبانی آنلاین راهبران در کلیه ساعات شبانه روز
بررسی دوره ای سامانه هر 10 روز
پشتیبانی تلفنی در مواقع فورس ماژول در ساعات اداری
به روز رسانی سامانه با انتشار نسخه جدید راهبران
30.000.000 یکساله
دارای 15 تیکت از سامانه پشتیبانی آنلاین راهبران در کلیه ساعات شبانه روز
بررسی دوره ای سامانه به صورت فصلی
به روز رسانی سامانه با انتشار نسخه جدید راهبران
امکانات نسخه استاندارد نسخه شرکتی نسخه سازمانی
امکانات بخش مديريت محتوا      
ويرايشگر قدرتمند محتوا
 مدیریت زمان نمایش محتوا
مديريت صفحات
بايگاني صفحات
نسخه برداري از صفحات
مديريت منوها
مديريت بنرهاي تبليغاتي
مديريت پيوندها
مديريت تب ها ( صفحات پاراگرافي )
کادر محاوره اي ( Popup )
تصاوير متحرک ( SlideShow )
کادر نمايش تصوير با قابليت پيمايش ( LightBox )
مديريت اخبار
آرشيو خبر
سامانه گردش خبر
فيلدهاي سفارشي فرم ثبت خبر
تصاوير متحرک يکپارچه خبري همراه با لينک خبر
 متن روان خبری همراه با لینک خبر و کنترل پیمایش اخبار
مديريت جداول سفارشي ( دايناميک )
مديريت مقالات
مديريت دانشنامه
واژه نامه
گالري تصاوير پيشرفته
پخش موسيقي
پخش فيلم هاي FLV
متن هاي متحرک
تصوير روز
سخن روز
نمايش نرخ ارز
نمايش وضعيت آب و هوا
نمايش اوقات شرعي
نمودارها و چارت ها
نسخه چاپي صفحات
ورودي و خروجي RSS
نقشه سايت
جستجوي مطالب
تابلو اعلانات
تقویم رویدادها
اطلاعات نمایشگاهها و رویدادها
دفترچه تماس و آدرس
گواهینامه ها و افتخارات
بسته معرفی محصولات و خدمات
بسته معرفی پروژه ها
بسته معرفی شعب و نمایندگی ها
بسته قوانین و مقررات
کتابخانه الکترونیک
 محتوای مرتبط
 ثبت نسخه های مختلف محتوا
 ابزار جستجوی وب Google
تکنولوژی WebSlice در مرورگرهای جدید
امکانات بخش مديريت کاربران      
ساختار سفارشي عضويت کاربران
تنظیم سفارشی نمایش فیلدهای پروفایل توسط کاربر
سفارشی سازی زمان بندی ارسال پیام های اطلاع رسانی
پروفايل شخصي کاربر
صفحه شخصی کاربر
مديريت نقش هاي کاربري
تخصيص بازه زماني اعطاي نقش
ساختار دو سطحی گروه نقش ها
 مدیریت سطوح دسترسی بر اساس نقش / کاربر
 کد اعطای خودکار نقش
 فرم عضویت سفارشی
 مدیریت قوانین فیلدهای فرم عضویت
 فهرست عملیات کاربر
آمار بازديدها
آمار ثبت نام ها
نمايش اعضاي آنلاين
ثبت فعاليت کاربر در سايت
استفاده از Captcha
ممیزی کاربران
تعيين صفحه ورودي کاربران
امکانات مديريتي پرتال      
ارسال خبرنامه
نشریه الکترونیک
تنظیمات پرتال
زمان بندی اجرای وظایف
دایرکتوری وب ( Taxonomy )
دایرکتوری کاربری ( Folksonomy )
مخزن بازیابی اطلاعات ( Recycle bin )
 مدیریت پوسته ها
مدیریت الگوها ( سبک ها )
مدیریت زبان ها
مدیریت اسکریپت ها
مدیریت لاگ پرتال
ثبت سایت در جستجوگرها
 مدیریت فایل ها
 ساختار ایمن بارگذاری فایل ( ذخیره در بانک اطلاعاتی )
مدیریت پوشه ها
 ارسال گزارش رویدادها به صورت ایمیل
 گزارشات پرتال
 مدیریت فروشندگان
 اعطای اعتبار به فروشندگان
 پشتیبانی کامل از پروتکل SSL
 بکارگیری تکنولوژی AJAX
 اختصاص پوسته مستقل به ازاء صفحه
 مدیریت بانک های اطلاعاتی پرتال
 زمان بندی خودکار وظایف پرتال
  تحلیلگر موقعیت پرتال در فهرست Google
مدیریت کش
ساخت زیرپرتال ( مدیریت پرتال ها )
زیر سایت ساز خودکار
امکانات تعاملي و سازماني      
وبلاگ گروهي
نظر سنجي ساده
فرم هاي بازخورد
مدیریت پیام کوتاه (SMS) - سرویس توسعه سامان
مدیریت پیام کوتاه (SMS) - سرویس سفارشی
سرویس زمانک
سرویس تلگرام
انجمن ها و تالارهاي گفتگو
گفتگوی آنلاین
پيام خصوصي کاربران
 مدیریت سؤالات متداول
فرم ساز
مرکز دانلود
مرکز اسناد پيشرفته
مديريت بانک هاي اطلاعاتي
آزمون آنلاين
نقشه هاي دايناميک جغرافيايي
سامانه استخدام آنلاین
سامانه پشتیبانی آنلاین ( تکریم ارباب رجوع، مدیریت درخواست ها )
بسته جامعه مجازی
خدمات      
تعداد زبان ها 2 2 3
چيدمان محتوايي صفحه اصلي 2 2 3
چیدمان محتوایی صفحات داخلی 10 20 30
تعداد پوسته هاي اختصاصي 1 1 2
آموزش حضوري 8 ساعت 12 ساعت 20 ساعت
خدمات پشتيباني فني آنلاين 3 ماه 6 ماه 1 سال
قيمت (ريال) 120.000.000 250.000.000 400.000.000

مختصات فنی نرم افزار DotNetNuke بر اساس جدول ارزیابی فنی نرم افزار :

ردیف گروه توضیحات
1 موتور های جستجو
  • معرفی خودکار پورتال به موتورهای جستجوی بزرگ مانند google و Yahoo
  • امکان تعریف کلمات کلیدی در سطوح
    • تنظیمات کلیدی پورتال
    • تنظیمات صفحات
    • تنظیمات ماژول ها
  • دارای ابزار Google Analitics جهت افزایش بهینه سازی ساختار جستجوی Google
2 پایداری با توجه به تکنولوژی مایکروسافتی نرم افزار بهترین کارایی، امنیت و پایداری را بر بستر :
  • Windows 2012 Server R2
  • IIS 8
  • MS SQL 2014
دارا می باشد.
این نرم افزار تا کنون در سازمان های مختلف بر روی انواع سرورها ( Blade Servers, Cloud Servers) نصب و راه اندازی شده است.
3 امنیت
  • ارتباط با Active Directory به صورت امکان استاندارد پورتال
  • دارای خصیصه Single Sign On
  • سیستم Authentication کاربران
  • سیستم Role Management جهت اعطای سطوح دسترسی
  • امکان طراحی ساختار Cross Checking
4 دسترسی امکان طراحی صفحات مخصوص موبایل و ارسال پیامک
5 قابلیت توسعه خدمات الکترونیک سازمان
  • ساختار ماژولار پورتال امکان طراحی انواع نرم افزارهای مبتنی بر وب را به صورت یکپارچه با سایر نرم افزارها در قالب ماژول فراهم می کند.
  • طیف گسترده ماژول های موجود جهت ارتفاع نیازهای سازمان با هزینه بسیار پائین
  • هزینه پایین توسعه و تولید ماژول به دلیل تکنولوژی مایکروسافتی و نیروی متخصص بومی
  • دارای موتور گردش کار سازمانی
6 مدیریت مستندات
  • ساختار ویرایشگر محتوا کاملاً مشابه نرم افزار Word
  • انتقال محتوا از Word و Excel و بالعکس از طریق ابزارهای پیش بینی شده در ویرایشگر محتوا
  • خاصیت گردش و سیستم تأیید محتوا
  • خاصیت Versioning
  • سامانه مدیریت فایل قدرتمند
7 فرم های الکترونیکی فرم ساز پیشرفته با امکان ایجاد فرم های چند مرحله ای و چند ستونی، دارای طیف کاملی از کنترل ها
8 ارتباط با سایر نرم افزارها مایکروسافت ارتباط با MS Officeو MS Dynamics CRM ، MS SharePoint ، MS Dynamics X
9 ابزارهای تعاملی گفتگوی آنلاین، انجمن ها و تالارهای گفتگو، پیام خصوصی بین کاربران، جامعه مجازی و ...
10 گزارش ساز امکان گزارش گیری از کلیه بانک های اطلاعاتی پورتال از طریق سامانه طراحی شده
11 هوش سازمانی امکان توسعه این بخش از طریق نرم افزارهای جانبی و سفارشی سازی مقدور می باشد.
بالا