وبلاگ تیم IranDNN

rss

در این وبلاگ آخرین رویدادهای ما را دنبال کنید و ما را در توسعه یاری دهید.

Specify Alternate Text

پرتال مشتریان برای کسب و کار امروز یک نیاز  واقعی تلقی می شود. به خصوص برای بنگاه های ارائه کننده خدمات این نیاز بیش از سایر مجموعه ها به چشم می آید. اینکه یک بنگاه اقتصادی بتواند در زمان مناسب به نیاز مشتری پاسخ لازم را بدهد یکی از فاکتورهای ارزش آفرینی برای کسب و کار به حساب می آید

در بسیاری از موارد نیاز مشتری از جنس اطلاعات است. این اطلاعات می تواند گزارش وضعیت سفارش مشتری باشد یا گزارش میزان مراودات مالی مشتری با بنگاه. می تواند یک موضوع آموزشی باشد یا یک پاسخ از مرکز دانش. به هر حال مجموعه این اطلاعات در یک بنگاه توسط نرم افزارهای مختلف تولید و ذخیر می شود و فقط باید در قالبی پردازش شده در اختیار مشتری قرار گیرد.

پرتال های زیادی با عنوان پرتال مشتریان و سامانه های زیادی با نام میز کار مشتریان یا باشگاه مشتریان تولید شده است. هر محصول دارای ویژگی های و مختصاتی است که جنبه های خاصی از کسب و کار را مورد توجه قرار داده است.

ما در مجموعه IranDNN به واسطه نوع فعالیت هایی که داشتیم و غالباً جنبه پروژه محور داشت تصمیم به تولید یک میزکار مشتریان گرفتیم که البته با سامانه مدیریت کسب و کاری هم که تولید کرده بودیم در ارتباط باشد. از مهمترین دلایلی که برای تولید این محصول داشتیم ویژگی های خود دات نت نیوک بود. به این معنی که بهره گیری از این بستر نرم افزاری به شما این امکان را می دهد که هر طور تمایل دارید پرتال خود را توسعه دهید و یا از ابزارهای موجود آن در جهت اهداف خود بهره ببرید. این به معنی کمترین محدودیت در توسعه است و فاصله شما را تا رسیدن به یک پرتال مشتریان کارامد به حداقل ممکن می رساند.

پنل مشتریان IranDNN که ارتباط مستقیم با BMS دارد اطلاعات و امکانات زیر را در اختیار مشتریان قرار می دهد:

  • داشبورد اطلاعاتی با خلاصه آماری در خصوص مراودات مشتری و شرکت
  • پیش فاکتورهای صادر شده برای مشتری با امکان تأیید یا رد و یا ثبت توضیح
  • قراردادهای مشتری و وضعیت و سوابق آنها
  • پروژه های مشتری و وضعیت و سوابق آنها
  • صورتحساب های مشتری و وضعیت و سوابق آنها
  • پنل ارسال و دریافت پیام با شرکت
  • اعلانات شرکت به مشتری
  • تیکت های مشتری با قابلیت رویت سابقه تیکت ها، ایجاد تیکت جدید، پاسخ به توضیحات شرکت
  • بخش پرسش های متداول سایت
  • بخش ویکی سایت
  • بخش آموزش های سایت شامل مستندات، فیلم، مقالات و کتب دیجیتال
  • در ضمن اشاره به این نکته هم لازم است که این سیستم از طرق ایمیل، پیامک، تماس خودکار تلفنی و تلگرام به مشتریان اطلاع رسانی می کند.

بخش هایی از این سیستم را در تصاویر می بینید.

\kg lajvd
تیکت مشتری

جزئیات سفارش مشتری

نمایش 0 نظر
your Comment will be showing after administrator's approval







b i u quote


Save Comment

برچسب‌ها

واتسون Answers ASP.net asp.net core asp.net mvc asp.net webforms bms business management C# captcha EPPlus Excel HotCake In-Memory Caching portal RUP Scrum security code Successful Website support system use case leveling Usecase Model web portal zamanak آموزش مجازی اپلیکیشن های هوشمند ارتباط با مشتری استراتژی سایت استودیو دانش پاسپورت ایران پرتال پرتال مشتریان پرسشنامه پیام صوتی تحصیل در خارج توانایی پاسخ گویی جشنواره خرید آنلاین خودرو خودرو تویوتا دات نت نیوک زددگی زمانک سامانه bms سامانه پشتیبانی آنلاین سطوح ابر سطوح دریا سطوح ماهی سطوح نمودار موارد کاربرد سفر بودن ویزا سند نمودار مورد کاربرد سیستم ثبت سفارش خودرو شهرداری تهران طراحی وب فرآیند یکپارچه رشنال فرق بین متدولوژی RUP و اسکرام فهم زبان طبیعی فکس فکس خودکار گسترش مدل های سفارشی ماژول ماژول استخدام ماژول رزومه متدولوژی RUP متدولوژی اسکرام مخاطبین سایت مدیریت کسب و کار مزایای فرآیند RUP معماری سه لایه معماری نرم افزار میزکار مشتری نرم افزار نرم افزار LMS نرم افزار آموزش مجازی نوآور همراه هات کیک وب سایت موفق ویزا کار کپچا کلمه امنیتی
بالا