پروژه های نرم افزار

یک دهه طراحی، تولید، توسعه و پشتیبانی نرم افزار مبتنی بر وب و خدمات الکترونیک

ده ها پروژه ملی و منطقه ای و سامانه های سازمانی و تجاری نتیجه دانش، تجربه و تخصص در IranDNN
  • check mark
    واحد طراحی و توسعه
  • check mark
    واحد پرتال
  • check mark
    واحد گرافیک
  • check mark
    واحد پشتیبانی

پروژه های نرم افزار

  • سامانه خدمات الکترونیک شرکت برق منطقه ای هرمزگان

    (شرکت سهامی برق منطقه ای هرمزگان - 1394)

    شرکت برق منطقه ای هرمزگان با هدف حرکت به سمت تحقق دولت الکترونیک و ارائه خدمات خود از طریق درگاه واحد به متقاضیان، مجموعه خدمات پرمخاطب خود را احصاء و برای پیاده سازی به صورت الکترونیک در اختیار این شرکت گذاشت. از آنجا که مسئولیت توسعه و پشتیبانی پرتال این شرکت بر عهده IranDNN بوده است و پیشتر سرویسی برای درخواست الکترونیک ملاقات با مدیرعامل برای این شرکت پیاده سازی شده بود، برای یکپارچگی هرچه بیشتر خدمات مقرر شد خدمات جدید در قالب ماژول برای پرتال در نظر گرفته شود. با توجه به گستردگی و فرآیند خدمات در ادامه صرفاً به ذکر عناوین خدمات بسنده شده است.
    0
    • Currently 5/5 Stars.
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    1
  • سامانه جامع دفاتر گردشگری کشور (مجوز بند ب)

    (سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری - 1391)

    این سامانه با هدف مکانیزاسیون کلیه فرآیندهای مرتبط با دفاتر مسافرتی به صورت آنلاین راه اندازی شده است. این فرآیندها از درخواست صدور مجوز دفتر مسافرتی تا ثبت عملکرد دوره ای دفاتر را پوشش می دهد. در واقع کلیه تعاملات سازمان میراث فرهنگی با دفاتر مسافرتی از زمان تقاضا برای اخذ مجوز تا زمان انحلال دفتر از طریق این سامانه صورت می گیرد در ضمن مجموعه عملیات نظارتی سازمان نیز جهت بررسی عملکرد و کیفیت تورهای هر دفتر از همین طریق اعمال می شود.
    0
    • Currently 5/5 Stars.
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    1
  • سامانه مدیریت اعضای جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر

    (جمعیت فرزندان شاهد و ایارگر - 1394)

    در این سامانه کلیه اعضاء دارای پروفایل شخصی خود هستند و می توانند نسبت به تکمیل اطلاعات پروفایل خود اقدام کنند. به علاوه متقاضیان می توانند نسبت به تکمیل فرم های عضویت و ارائه درخواست عضویت اقدام نمایند. با توجه به وجود دفاتر استانی جمعیت، هر درخواست متناسب با استان محل سکونت متقاضی به کارتابل استان مربوطه وارد شده و در صورت تأیید استان کارت عضویت و شناسه عضویت صادر می شود.
    0
    • Currently 0/5 Stars.
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    0
  • سامانه هایپرمارکت هوایی و هوانوردی

    (ریاست جمهوری ( معاونت علمی و فن آوری ) - 1394)

    تجارت الکترونیک از نوع B2B یکی از مهمترین خواسته های ستادهای معاونت علمی و فن آوری ریاست جمهوری با توجه به نقش هدایت کننده و تسهیل کننده آنهاست. ستاد هوایی و هوانوردی این معاونت به عنوان پیشرو در این زمینه و به جهت تسهیل تعاملات بین مجموعه های داخلی و خارجی فعال در حوزه صنعت هوایی و هوانوردی این شرکت را به عنوان پیمانکار در این حوزه انتخاب کرد.
    0
    • Currently 5/5 Stars.
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    1
  • سامانه مدیریت سفر مترو تهران

    (شهرداری تهران ( شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه ) - 1394)

    در این سامانه کاربر با ثبت زمان آغاز سفر و مبدأ و مقصد خود برنامه کاملی را دریافت می کند.
    0
    • Currently 2/5 Stars.
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    1
  • سامانه ثبت نام و داوری جشنواره شکوفا

    (شهرداری تهران ( معاونت اجتماعی و فرهنگی ) - 1393)

    معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با توجه به مأموریت و فعالیت های آموزشی و فرهنگی خود به صورت سالانه جشنواره های متعددی را برگزار می کند که از ان جمله می توان به جشنواره های شکوفا، مشکات، تسنیم، حامی و ... اشاره کرد.
    0
    • Currently 5/5 Stars.
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    1
  • سامانه های مدیریت آموزش مجازی LMS و مدیریت اطلاعات آموزشی EMIS

    (شهرداری تهران - 1393)

    مجموعه فرآیندهای آموزشی در شهرداری تهران مستلزم راه اندازی این دو سامانه که هر یک مکمل دیگری است در کل سازمان به صورت یکپارچه بود.
    0
    • Currently 0/5 Stars.
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    0
  • سامانه امور مجلس

    (شهرداری تهران - 1394)

    با توجه به حجم تعاملات بین سازمان های و دستگاههای اجرایی با مجلس یا سایر نهادهای نظارتی، مجموعه تعاملات بین سازمان ها و دستگاههای نظارتی در یک سامانه مستقل ثبت، نگهداری و مدیریت می شود.
    0
    • Currently 4/5 Stars.
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    3
  • سامانه ثبت نام متقاضیان دفاتر نوسازی شهر تهران

    (شهرداری تهران ( سازمان نوسازی شهر تهران ) - 1394)

    سازمان نوسازی شهر تهران سالانه اقدام به اعطای مجوز دفتر نوسازی جهت ارائه خدمات نوسازی بافت فرسوده شهر در مناطق مختلف می نماید. برای مکانیزه شدن این فرآیند و با توجه به اینکه پرتال شهرداری بر بستر DotNetNuke توسعه یافته است، مسئولیت تولید ماژولی برای پیاده سازی این خدمت الکترونیک در پرتال شهرداری تهران به IranDNN سپرده شد.
    0
    • Currently 4/5 Stars.
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    1
  • سامانه داوری جشنواره پرتال ها

    (شهرداری تهران - 1393)

    شهرداری تهران با هدف ارتقای ساختار پاسخگویی و اطلاع رسانی از طریق وب و ترویج بستر تکنولوژیک تعامل بین شهرداری و شهروند چند سالی است اقدام به برگزاری جشنواره پرتال های شهرداری نموده و با تعیین پارامترهای متنوع از حیث محتوا و ساختار و روش و تعامل و کیفیت اطلاع رسانی و پاسخگویی، پرتال های مجموعه های تابعه شهرداری تهران را ارزیابی می کند و نسبت به ارائه راهکار جهت ارتقای مجموعه های ضعیفتر تلاش می کند.
    0
    • Currently 5/5 Stars.
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    1
  • سامانه ثبت نام دفاتر پیشخوان دولت استان البرز

    (استانداری البرز - 1390)

    این سامانه هم دارای دو وجه درون سازمانی و برون سازمانی دارد. در نرم افزار طراحی شده درون سازمانی که بر شبکه داخلی سازمان استقرار یافته اطلاعات اولیه متقاضیان تجمیع و پردازش اولیه می گردد.
    0
    • Currently 0/5 Stars.
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    0
  • سامانه پرداخت آنلاین عوارض خودرو

    (شهرداری تهران - 1391)

    این سامانه که به سفارش سازمان فن آوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران طراحی و تولید شده است ضمن اتصال به بانک خودروهای ثبت شده در شهر تهران به صورت آنلاین و با امکان پرداخت از طریق درگاه های پرداخت الکترونیک بانک های عضو شبکه شاپرک به شهروندان این امکان را می دهد که عوارض مربوط به خودروی خود را مشاهده و پرداخت نمایند و ضمناً وضعیت عوارض و پرداخت های خود را به صورت کلی گزارش گیری کنند.
    0
    • Currently 4/5 Stars.
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    2
  • سامانه ثبت نام سرشمار جهت سرشماری عمومی نفوس و مسکن

    (مرکز آمار ایران - 1390)

    نکته حائز اهمیت در این سامانه ارتباط ماژول تولید شده با نرم افزار Microsoft Dynamics CRM می باشد. با توجه به تکنولوژی مشترک تولید دو نرم افزار امکان ایجاد ارتباط بین دو نرم افزار از طریق وب سرویس میسر بود. بسیاری از مراحل ثبت نام به خصوص در بخش بررسی و احراز هویت ثبت نام کنندگان و بررسی سوابق قبلی متقاضی در سیستم از طریق تعامل بین دو نرم افزار صورت می گرفت.
    0
    • Currently 4/5 Stars.
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    2
  • سیستم ساماندهی کارگران شهرداری تهران

    (شهرداری تهران - 1391)

    در این سامانه به منظور مدیریت و کنترل مجموعه کارگران سازمان های خدماتی شهرداری در سازمان میادین میوه و تره بار سازمان پسماند، و سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری تهران، بستری فراهم گردیده تا وضعیت کارگر از ثبت نام در سامانه از طریق دفاتر خدمات الکترونیک شهر تا آغاز به کار در هر مجموعه، وضعیت سلامت ( کارت بهداشت) و سکونت کارگر و همینطور سوابق و کیفیت فعالیت وی، وضعیت بیمه خود و افراد تحت تکفل، آئین نامه های انظباطی مدیریت شود.
    0
    • Currently 5/5 Stars.
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    1
بالا