BMS سامانه مدیریت کسب و کار

  • دارای ساختار مبتنی بر وب
  • توسعه یافته بر تکنولوژی .NET
  • طراحی کاملاً بومی
  • خدمات پشتیبانی فنی آنلاین
  • کاربری ساده و محیط کاربرپسند

ویژگی ها

مدیریت فعالیت های فروش (سفارشات، قراردادها)
مدیریت فعالیت های بازاریابی
مدیریت محصولات
مدیریت ارتباط با مشتریان
مدیریت اطلاعات مشتریان
مدیریت خدمات پس از فروش و پرتال مشتریان
مدیریت وظایف کارکنان و اعضای پروژه ها
حضور و غیاب پرسنل و ارتباط با دستگاه های حضور و غیاب
نظارت بر پروژه ها، مستندات و منابع آن ها
داشبوردها و گزارشات با قابلیت سفارشی سازی

سامانه مدیریت کسب و کار راهبران (BMS)

ابزاری کارآمد برای مدیریت دورکاری:

پروژه ها، وظایف، فعالیت ها و کلیه امور اجرایی کسب و کار را به صورت متمرکز در یک سیستم تعریف و با ارجاع امور به کارکنان وضعیت اجرای وظایف را رصد کنید. کارکنان هم با استفاده از نرم افزار تحت ویندوز خود صرفاً وظیفه مورد نظر را انتخاب می کنند و سیستم به صورت خودکار زمان اجرای وظیفه را محاسبه می کند.

با تکمیل هر وظیفه توسط کارکنان، پیشرفت پروژه محاسبه شده و می توان روند اجرای کارها و پروژه ها را به صورت مستمر و در لحظه بررسی کرد.

بررسی عملکرد کارکنان، کنترل وضعیت پروژه ها و وظایف، مدیریت گزارشات، مدیریت مستندات وظایف و کارها، ارتباط با سیستم پشتیبانی آنلاین، امکان تبدیل درخواست های پشتیبانی به وظیفه و بسیاری امکانات دیگر از جمله مهمترین امتیازات این سامانه است.

نرم افزار مکمل تحت ویندوز

برای مدیریت وظایف و فعالیت های کارکنان

این نرم افزار در لحظه وظایف و فعالیت های هر کدام از کارکنان را از نرم افزار مرکزی دریافت می کند، زمان فعالیت روی هر وظیفه را به صورت خودکار محاسبه و به نرم افزار مرکزی مخابره می کند. در این نرم افزار هم کارکنان برای مدیریت امور کاری خود نیاز به مراجعه به نرم افزار مرکزی را ندارند، و هم مدیریت مجموعه می تواند عملکرد کارکنان را به درستی و بر اساس اطلاعات دقیق بررسی نماید.

میز کار مشتریان

برای مدیریت وظایف و فعالیت های کارکنان

این نرم افزار در لحظه وظایف و فعالیت های هر کدام از کارکنان را از نرم افزار مرکزی دریافت کرده و زمان فعالیت روی هر وظیفه را به صورت خودکار محاسبه و به نرم افزار مرکزی مخابره می کند. در این نرم افزار هم کارکنان برای مدیریت امور کاری خود نیاز به مراجعه به نرم افزار مرکزی را ندارند و هم مدیریت مجموعه می تواند عملکرد کارکنان را به درستی و بر اساس اطلاعات دقیق بررسی نماید. .

  • قابل نصب بر روی وب سایت کسب و کار
  • ارائه سوابق ارتباط با مشتری اعم از پیش فاکتورها، سفارشات، قراردادها و پروژه ها
  • امکان تأیید پیش فاکتور و تبدیل خودکار به سفارش
  • امکان ارسال تیکت برای بخش های مختلف اعم از فروش، پروژه ها، پشتیبانی و ... .
  • امکان ارسال تیکت بر روی هر یک از پروژه های مرتبط با مشتری
مدیریت اطلاع رسانی

انواع کانال های ارتباطاتی و طیف کاملی از پیام ها و اطلاع رسانی ها در سامانه BMS پیش بینی شده است که ارتباط بین سامانه و مشتریان را به بهترین شکل میسر می سازد. برخی پیام ها به صورت خودکار و بر اساس رویدادهای خاص سامانه ارسال می گردد.

مدیریت گزارشات

معماری سیستم بی ام اس این امکان را فراهم می کند تا انواع گزارشات مورد نیاز برای هر کسب و کار در سیستم پیاده سازی شده و خروجی های لازم تولید شود.

مدیریت داشبوردها

کاربران سیستم مدیریت کسب و کار (BMS) بسته به اولویت های کاری خود می توانند داشبوردهای اختصاصی ایجاد کرده و در اولین بخش میزکار خود، چکیده اطلاعات مورد نیازشان را مشاهده نمایند.

سامانه مدیریت کسب و کار ( BMS , BM System ) به مجموعه ای از ابزارها، فرآیندها و روال هایی اطلاق می شود که با کنترل، اجرا و نظارت بر کلیه حوزه های عملیاتی یک کسب و کار، ضمن اعمال سیاست های مدیریتی، فرآیند مستمر بهبود عملکرد سیستم را محقق می کند.

سوالات متداول

همه کسب و کارهایی که سعی دارند ضمن کاهش هزینه‌های نرم افزاری، کلیه امور کلیدی مربوط به کارشان را به صورت مکانیزه مدیریت کنند، مخاطب این سامانه هستند. به خصوص کسب و کارهای کوچک و متوسط می‌توانند با کمترین هزینه ممکن، همه بخش‌های مربوط به بازاریابی و فروش، فعالیت‌های اجرایی و فعالیت‌های پشتیبانی خود را از طریق این سامانه به صورت یکپارچه مدیریت و هدایت نمایند. با توجه به زیرساخت قابل توسعه نرم‌افزار و ویژگی مقیاس‌پذیری آن، امکان پوشش نیازهای مجموعه‌های بزرگ نیز در قالب توسعه ماژول‌های تکمیلی وجود دارد.

مشابه همه نرم‌افزارهای CRM، این سیستم هم بخش بانک اطلاعاتی و مدیریت مشتریان، مدیریت محصولات و خدمات، لیست‌های قیمت، بخش بازاریابی شامل سرنخ‌ها، فرصت‌ها، لیست‌های بازاریابی، کمپین‌ها، و در ادامه مراحل فروش، صدور پیش فاکتور و فاکتور، قرارداد و سفارش را داراست. به علاوه، امکان تولید داشبوردهای مدیریتی بخش فروش را هم دارد. در ضمن، دارای یک پرتال مشتریان است که امکان برقراری تعاملات آنلاین را در حوزه‌های فروش و خدمات پس از فروش میسر می‌کند. در واقع همه بخش‌های کلیدی یک CRM در این نرم‌افزار وجود دارد، با این تفاوت که اولاً کاربری آن ساده‌سازی شده است، ثانیاً با بقیه بخش‌های سامانه به صورت یکپارچه فعالیت می‌کند.

بخش اجرای پروژه‌ها در این سیستم با ساختار مدیریت پروژه‌ها در نرم‌افزارهایی مثل MS Project و Primavera متفاوت است. نرم‌افزارهای مدیریت پروژه صرفاً بر سازماندهی پروژه‌ها نظارت دارند و البته با ابزارهای تحلیلی و محاسباتی تصمیم‌گیری‌های دقیق را برای مدیریت پروژه‌ها میسر می‌سازند. اما در سامانه BMS بخش اجرای پروژه‌ها در ادامه فرآیند فروش و به صورت یکپارچه عمل می‌کند. هر سفارش یا قرارداد می‌تواند به یک یا چند پروژه منتهی شود. تعریف فازهای پروژه، مدیر پروژه، مراکز هزینه، تیم اجرا، مستندات، وظایف و فعالیت‌های پروژه در سیستم ثبت می‌شود و امکان ارجاع وظایف و فعالیت‌ها به تیم اجرا، دریافت خروجی‌ها و گزارشات، ارتباط با مشتریان پروژه یا نمایندگان کارفرما از طریق پنل مشتریان و بسیاری موارد دیگر در سامانه اجرا می‌شود. بورد پروژه‌ها نیز با رویکردی مشابه کانبان، وضعیت پروژه‌ها را بر اساس زمان مشخص می‌کند. پیشرفت پروژه‌ها نیز بر اساس مقدار انجام وظایف محاسبه می‌شود.

برای تسهیل کار تیم‌های اجرایی طراحی شده است. به محض ورود به محیط ویندوز، مجموعه وظایف هر کاربر به ایشان نمایش داده می‌شود و کاربر بنا به برنامه اجرایی خود، وظایف مربوطه را انتخاب می‌کند. سیستم به صورت خودکار شروع به ذخیره زمان اجرا می‌کند. اگر کاربر بخواهد اجرای وظیفه را موقتاً متوقف کند یا خاتمه اجرای آن را ثبت کند، از طریق نرم‌افزار اقدام می‌کند. با این سیستم نیاز نیست کاربران برای انجام امور جاری خود وارد نرم‌افزار تحت وب بشوند. در نرم‌افزار، امکان ارسال درخواست‌های مرخصی و مأموریت نیز دیده شده است.

نماینده مشتری در وبسایت ثبت نام می‌کند (امکان ورود بر اساس حساب کاربری گوگل نیز وجود دارد)، در سامانه مدیریت کسب و کار، حساب کاربری مربوطه به عنوان نماینده کارفرما تعریف می‌شود. از این پس کلیه تعاملات بین نماینده کارفرما و شرکت، از طریق این پنل قابل اجراست. کاربر می‌تواند مجموعه پیش فاکتورها، سفارشات و پروژه‌های مربوط به خود را مشاهده کند. می‌تواند بر روی پروژه‌ها تیکت پشتیبانی ثبت کند و پیش فاکتورهای مورد تأیید خود را ثبت نماید تا تبدیل به سفارش شود. سیستم یک وضعیت کلی از کمیت و کیفیت ارتباطات با شرکت را نیز در داشبورد به وی نشان می‌دهد. این تعاملات به صورت کامل در سامانه ثبت و ذخیره می‌شود.

می‌توان گفت تمام بخش‌های سیستم به صورت گره‌های امنیتی قابلیت تخصیص دسترسی دارد. مدیر سیستم می‌تواند از طریق بخش امنیتی پیش‌بینی شده، برای هر کاربر یا برای گروه کاربری دسترسی تعریف کند. دسترسی‌ها در هر بخش بر اساس نوع فعالیت اعم از مشاهده، افرودن، ویرایش و حذف قابل تعریف است.این دسترسی‌ها با نقش‌های امنیتی پرتال نیز همخوانی دارد. لذا می‌توان ضمن تعیین دسترسی کاربر در سامانه مدیریت کسب و کار، همزمان دسترسی وی به پرتال را نیز مدیریت کرد.

این نرم‌افزار مشابه نرم‌افزار LMS راهبران، برای گزارش‌گیری مکانیزم منعطفی را تدوین کرده است. مدیر سامانه می‌تواند هر نوع گزارش از سامانه را از طریق نرم‌افزار مکمل Stimulsoft طراحی نموده و از طریق پنل پیش‌بینی شده در سامانه بارگذاری نماید. پس از بارگذاری فایل گزارش در سامانه، با هر بار اجرای گزارش، اطلاعات به روز با ساختار مورد نظر مدیر سیستم، ارائه می‌شود. امکان اخذ خروجی‌های Excel و PDF از گزارشات نیز وجود دارد.

تغییرات در سامانه به صورت Log در بانک اطلاعاتی ذخیره می‌شود. برای مدیر سامانه بخش ویژه‌ای پیش‌بینی شده است که از طریق آن بتواند کلیه تغییرات را در سامانه رصد نماید. در ضمن می‌تواند فعالیت یک کاربر خاص را به صورت مستقل رصد کند، یا رویدادهای یک دوره زمانی ویژه را بررسی نماید. همینطور می‌تواند بر اساس نوع رویداد، فهرست آنها را فیلتر کند. از این نظر، امکانات لازم برای نظارت عالیه بر سیستم کاملاً مهیاست.

برای رویدادها و تغییرات سیستم، مجموعه‌ای از اطلاع‌رسانی‌ها پیش‌بینی شده است. ارسال انواع ایمیل، پیام کوتاه، پیام داخلی نرم‌افزار، پیام نرم‌افزار تحت ویندوز، ارسال به شبکه اجتماعی که کاربر در آن عضویت دارد، ارسال فکس و ... . در پنل مدیریت سیستم و در بخش مدیریت اعلان‌ها، نحوه تنظیم این اطلاع‌رسانی‌ها قابل مدیریت است. به عنوان مثال، می‌توان تعیین کرد در هنگام ارجاع یک وظیفه به یک کاربر چه نوع اطلاع‌رسانی‌هایی لازم است صورت بگیرد.

از آنجا که تعریف وظیفه و فعالیت در سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری- CRM و سیستم‌های مدیریت پروژه- PM متفاوت است، لازم بود در این سامانه که ترکیبی از امکانات هر دو را داراست، تعاریف مستقلی صورت گیرد. ساختار وظیفه مشخصاً با اندازه‌گیری زمان اجرای آن قابل تعیین است. در واقع آن دسته از اموری که باید زمان صرف شده برای آن محاسبه گردد و در نهایت در پیشبرد پروژه‌ها مؤثر هستند با وظیفه و اموری که سوابق آن در سامانه ثبت می‌شود، اما تأثیر مستقیم در پیشبرد پروژه ندارد، را با فعالیت مشخص می‌کنیم. از مجموعه فعالیت‌ها می توان به ارسال و دریافت نامه، نمابر، تماس تلفنی، جلسه و ... اشاره کرد.