DNN یک سیستم مدیریت محتوای پیشرو با تکنولوژی NET.

  • کاربری آسان و طیف کامل امکانات در مدیریت محتوا
  • زیرساخت توسعه نرم افزار های تخت وب
  • معماری ماژولار و توسعه پذیر
  • امنیت بالا در کلاس نرم افزار های مشابه
  • زیست بوم گسترده در سرتاسر جهان

توسعه پذیری DNN

DNN یک چارچوب به همراه یک مدل توسعه نرم افزاری در اختیار توسعه دهندگان تکنولوژی NET. قرار می دهد که بتوانند با سرعت بالاتر و هزینه کمتر، کاربری های مورد نیاز خود را در قالب ماژول به نرم افزار بیافزایند نرم افزار قابلیت پکیجینگ، استقرار و نسخه گذاری های یک ماژول را به راحتی در خود دارا بوده و به راحتی می توان در محیط های توسعه ای تکنولوژی NET. برای این نرم افزار ماژول نویسی کرد.

زیست بوم DNN

از سال 2003 تا کنون زیست بوم این نرم افزار گسترش قابل ملاحظه ای داشته است و بیش از یک میلیون برنامه نویس، شرکت های نرم افزاری و مجموعه های ارائه کننده راه حل های تحت وب در این اکوسیستم فعالیت می کنند..

به علاوه صدها ماژول و بسته های نرم افزاری و قالب های گرافیکی به صورت تجاری یا رایگان در بازار این نرم افزار ارائه شده و توسعه داده می شود

امنیت DNN

ملاحظات امنیتی در تمام جنبه های چرخه عمر تولید این نرم افزار، از ایده پردازی محصول گرفته تا توسعه و استقرار پیش بینی شده است.DNN تست های آسیب پذسختگیرانه ای را در سازمان های دولتی و مؤسسات مالی پشت سر گذرانده است. در بسیاری از کشورهای دنیا وب سایت های مهم دولتی با استفاده از این نرم افزار پیاده سازی شده اند.

مدیریت دسترسی در DNN

واحد متولی سایت یا پرتال با استفاده از DNN می‌تواند سطوح دسترسی را با توجه به جزئیات یک ماژول خاص در یک صفحه خاص اختصاص تعیین نماید. کاربر مدیر بر کل سایت نظارت می کند، اما سایر کاربران مالکیت و مدیریت آن بخش از سایت را در اختیار دارند که قبلاً دسترسی آن به صورت مشخص بر اساس صفحه یا ماژول به آنها اعطا شده باشد.

مقیاس پذیری در DNN

مدیریت سایت های چندگانه به طور مستقیم در هسته DNN طراحی شده است. شما می توانید بسته به نیاز خود از هسته اصلی نرم افزار زیرسایت ایجاد کنید بدون اینکه نیاز به نصب نسخه جدیدی از نرم افزار باشد. خاصیت توارث در این نرم افزار ضمن ایجاد استقلال در زیرسایت ها امکان بهره بردن از ماژول ها و پوسته های سایت اصلی را در زیرسایت ها میسر می سازد.

چرا DNN و برای چه کسانی؟

با گسترش سیستم های مدیریت محتوای متن باز کوچک تر نظیر Wordpress که دارای کاربری آسان و طیف خوبی از پلاگین ها هستند، DNN به یک راه حل مناسب تر برای کسب و کارهای متوسط و بزرگ و سازمان ها تبدیل شده است. آنجا که تکنولوژی .NET برای بهره بردار دارای اهمیت است و جریان توسعه نرم افزار برای ایشان یک هدف جدی محسوب می شود.