BMS سامانه مدیریت کسب و کار

  • دارای ساختار مبتنی بر وب
  • توسعه یافته بر تکنولوژی .NET
  • طراحی کاملاً بومی
  • خدمات پشتیبانی فنی آنلاین
  • کاربری ساده و محیط کاربرپسند

ویژگی ها

مدیریت فعالیت های فروش (سفارشات، قراردادها)
مدیریت فعالیت های بازاریابی
مدیریت محصولات
مدیریت ارتباط با مشتریان
مدیریت اطلاعات مشتریان
مدیریت خدمات پس از فروش و پرتال مشتریان
مدیریت وظایف کارکنان و اعضای پروژه ها
حضور و غیاب پرسنل و ارتباط با دستگاه های حضور و غیاب
نظارت بر پروژه ها، مستندات و منابع آن ها
داشبوردها و گزارشات با قابلیت سفارشی سازی

سامانه مدیریت کسب و کار راهبران (BMS)

ابزاری کارآمد برای مدیریت دورکاری:

پروژه ها، وظایف، فعالیت ها و کلیه امور اجرایی کسب و کار را به صورت متمرکز در یک سیستم تعریف و با ارجاع امور به کارکنان وضعیت اجرای وظایف را رصد کنید. کارکنان هم با استفاده از نرم افزار تحت ویندوز خود صرفاً وظیفه مورد نظر را انتخاب می کنند و سیستم به صورت خودکار زمان اجرای وظیفه را محاسبه می کند.

با تکمیل هر وظیفه توسط کارکنان، پیشرفت پروژه محاسبه شده و می توان روند اجرای کارها و پروژه ها را به صورت مستمر و در لحظه بررسی کرد.

بررسی عملکرد کارکنان، کنترل وضعیت پروژه ها و وظایف، مدیریت گزارشات، مدیریت مستندات وظایف و کارها، ارتباط با سیستم پشتیبانی آنلاین، امکان تبدیل درخواست های پشتیبانی به وظیفه و بسیاری امکانات دیگر از جمله مهمترین امتیازات این سامانه است.

نرم افزار مکمل تحت ویندوز

برای مدیریت وظایف و فعالیت های کارکنان

این نرم افزار در لحظه وظایف و فعالیت های هر کدام از کارکنان را از نرم افزار مرکزی دریافت می کند، زمان فعالیت روی هر وظیفه را به صورت خودکار محاسبه و به نرم افزار مرکزی مخابره می کند. در این نرم افزار هم کارکنان برای مدیریت امور کاری خود نیاز به مراجعه به نرم افزار مرکزی را ندارند، و هم مدیریت مجموعه می تواند عملکرد کارکنان را به درستی و بر اساس اطلاعات دقیق بررسی نماید.

میز کار مشتریان

برای مدیریت وظایف و فعالیت های کارکنان

این نرم افزار در لحظه وظایف و فعالیت های هر کدام از کارکنان را از نرم افزار مرکزی دریافت کرده و زمان فعالیت روی هر وظیفه را به صورت خودکار محاسبه و به نرم افزار مرکزی مخابره می کند. در این نرم افزار هم کارکنان برای مدیریت امور کاری خود نیاز به مراجعه به نرم افزار مرکزی را ندارند و هم مدیریت مجموعه می تواند عملکرد کارکنان را به درستی و بر اساس اطلاعات دقیق بررسی نماید. .

  • قابل نصب بر روی وب سایت کسب و کار
  • ارائه سوابق ارتباط با مشتری اعم از پیش فاکتورها، سفارشات، قراردادها و پروژه ها
  • امکان تأیید پیش فاکتور و تبدیل خودکار به سفارش
  • امکان ارسال تیکت برای بخش های مختلف اعم از فروش، پروژه ها، پشتیبانی و ... .
  • امکان ارسال تیکت بر روی هر یک از پروژه های مرتبط با مشتری