سامانه مدیریت کسب و کار راهبران (BMS)
ابزاری کارآمد برای مدیریت دورکاری: پروژه ها، وظایف، فعالیت ها و کلیه امور اجرایی کسب و کار را به صورت متمرکز در یک سیستم تعریف و با ارجاع امور به کارکنان وضعیت اجرای وظایف را رصد کنید. کارکنان هم با استفاده از نرم افزار تحت ویندوز خود صرفاً وظیفه مورد نظر را انتخاب می کنند و سیستم به صورت خودکار زمان اجرای وظیفه را محاسبه می کند.
با تکمیل هر وظیفه توسط کارکنان، پیشرفت پروژه محاسبه شده و می توان روند اجرای کارها و پروژه ها را به صورت مستمر و در لحظه بررسی کرد.
بررسی عملکرد کارکنان، کنترل وضعیت پروژه ها و وظایف، مدیریت گزارشات، مدیریت مستندات وظایف و کارها، ارتباط با سیستم پشتیبانی آنلاین، امکان تبدیل درخواست های پشتیبانی به وظیفه و بسیاری امکانات دیگر از جمله مهمترین امتیازات این سامانه است.