مجله اینترنتی تخصصی نرم افزار

آخرین عناوین

آخرین عناوین

اخبار شرکت

سامانه آموزش مجازی راهبران

مدیریت فرایندهای کسب و کار

7 مرحله برای ساخت خلاصه محصول

خلاصه محصول، راهنمای واضح و مختصری برای مهم‌ترین عناصر برنامه محصول کسب و کار شماست. این سند، به عنوان یک مرجع با ثبات، می‌تواند نتایج محصول را بهبود ببخشد. این مطلب را تا انتها بخوانید تا با خلاصه…

تحول فرآیند کسب و کار (BPT) چیست و چگونه ایجاد می‌شود؟

تحول فرآیند کسب و کار، بهینه سازی فرآیندهای مدیریتی برای انطباق با اهداف جدید کسب و کار است. این اصطلاح نسبتا جدید، اولین بار در زمینه فناوری اطلاعات و مشاوره مدیریت مطرح شد. همراه ما بمانید تا با…

ارکستراسیون کسب و کار چیست؟ با این روش سازماندهی تحول دیجیتال آشنا شویم

این روزها مدیریت سنتی یک سیستم در حال گسترش، به سادگی امکان‌پذیر نیست. از این رو، اغلب کسب و کارهای موفق برای کمک به تکمیل استراتژی‌های مدیریت فناوری اطلاعات، به اتوماسیون روی می‌آورند. اما در جایی که…

با 14 اصل دمینگ در جهت بهبود کیفیت آشنا شویم

14 اصل دمینگ، نکاتی است که نحوه تفکر سازمان‌ها راجع به کیفیت را تغییر داد. دمینگ، مدرس و مشاوری است که به عنوان پدر جنبش کیفیت شناخته می‌شود و بیشتر به دلیل تئوری‌هایش درباره مدیریت شهرت دارد. تجربیات…

با مرکز تعالی چابک و الگوهای آن آشنا شویم

یک مرکز تعالی چابک با کیفیت و موثر، وظیفه دارد سازمان را در مورد بهترین روش‌های فعلی موضوعاتی که مسئولیت آنها را بر عهده دارد، آموزش دهد. همچنین باید مطمئن شود که طرز فکر افراد و فرهنگ سازمان به سمت…

ارکستراسیون ابری چیست؟ با تفاوت ارکستراسیون ابری و اتوماسیون ابری آشنا شویم

با هماهنگی اتوماسیون در گردش‌های کاری محیط‌های ابری و ترکیبی، مدیران می‌توانند کارایی و قابلیت اطمینان سیستم‌های رایانش ابری را بهبود ببخشند و نگهداری از آنها را در طول زمان آسان‌تر کنند. همراه ما…

EPMO چیست و چه تفاوتی با PMO دارد؟

سازمان‌های بزرگ و موفق، معمولا برای هماهنگی میان چندین PMO، یک دفتر مدیریت پروژه سازمانی (EPMO) راه‌اندازی می‌کنند. یک EPMO ارزش محور، به طور بالقوه می‌تواند بخش حیاتی از سودآوری یک کسب و کار باشد.…

با مهم‌ترین مزایای مدیریت فرآیند کسب و کار (BPM) آشنا شویم

زمانی که کسب و کارها تصمیم می‌گیرند به طور جدی از مدیریت فرآیند کسب و کار استفاده کنند، مزایای فراوانی را تجربه خواهند کرد. مواردی مانند بهبود کارایی، افزایش چابکی، دید بهتر داده‌ها، انطباق، صرفه‌جویی…

با رایج‌ترین چالش های مدیریت پروژه چابک آشنا شویم

دانستن چگونگی کنار آمدن با چالش های مدیریت پروژه چابک، نوعی شبکه ایمنی ارزشمند برای شما فراهم می‌کند که می‌توانید فعالیت‌های کسب و کارتان را بر مبنای آن پیش ببرید. همراه ما بمانید تا با تعدادی از…

چگونه یک نقشه راه PMO بسازیم؟

یکی از بخش‌ها یا اجزای حیاتی اکثر مشاغل در سطح سازمان، دفتر مدیریت پروژه (PMO) است. PMO، چه یک بخش داخلی باشد و چه یک بخش خارجی، با بهبود کارایی و استانداردسازی فرآیندها، نقش مهمی در مدیریت پروژه‌های…

معرفی تعدادی نرم افزار مدیریت گردش کار برای BPM در سال 2024

نرم افزار مدیریت گردش کار، به کاهش هزینه‌های مرتبط با مدیریت فرآیندهای کسب و کار کمک می‌کند. علاوه بر این، باعث می‌شود سازمانتان کارآمدتر و موثرتر فعالیت کند. با استفاده از این سیستم‌ها، می‌توانید…

با مهارت های مدیران زنجیره تامین آشنا شویم

افرادی که می‌خواهند در نقش مدیران زنجیره تامین فعالیت کنند، برای ورود به این حوزه یا ارتقا موقعیت خود، باید مهارت‌ها و توانمندی‌هایی داشته باشند. امروز برخی از مهم‌ترین مهارت ‌های مدیران زنجیره تامین…
1 از 35