مجله اینترنتی تخصصی نرم افزار

آخرین عناوین

آخرین عناوین

اخبار شرکت

سامانه آموزش مجازی راهبران

مدیریت فرایندهای کسب و کار

معماری فرایند چیست؟ معرفی 5 رویکرد اصلی معماری فرایند کسب و کار

معماری فرایند کسب و کار، یک مدل سلسله مراتبی از فرایندهای تجاری سازمان است که در طول زمان تکامل پیدا کرده و ابزاری قدرتمند برای تجسم و مدیریت فعالیت‌ها فراهم می‌کند.

سیستم مدیریت زنجیره تامین (SCM) چیست؟ صفر تا صد مراحل اصلی

مدیریت زنجیره تأمین (SCM)، فرایند نظارت بر جریان کالاها، داده‌ها و امور مالی از تهیه مواد اولیه تا تحویل نهایی یک محصول یا خدمت به مشتری نهایی است. SCM، تمام فعالیت‌های مربوط به منبع‌یابی، تولید، حمل…

مدیریت چابک یا Agile چیست؟ معرفی مزایا، نرم افزارها و کاربرد آنها

مدیریت چابک، یک رویکرد مدیریت پروژه انعطاف‌پذیر است که بر تکرار، همکاری و بازخورد مستمر تاکید می‌کند. این سیستم، با تقسیم پروژه‌های بزرگ به بخش‌های کوچک و قابل مدیریت، به تیم‌ها اجازه می‌دهد تا با…

نرم افزارهای داده کاوی؛ معرفی برترین نرم افزارها و ابزارها

فرایند داده کاوی (Data Mining)، کمک می‌کند تا اطلاعات ارزشمندی را از حجم انبوه داده‌ها جستجو و استخراج کنید. اما این جستجو به صورت دستی و با روش‌های سنتی امکان‌پذیر نیست. اینجاست که نرم‌ افزارهای…

داده کاوی چیست؟ بازار کار Data Mining، مزایا و کاربرد آن

داده کاوی (Data Mining)، فرایندی است که با روش‌های مختلف، به جستجوی الگوها، روابط و اطلاعات ارزشمند در حجم زیادی از داده‌ها می‌پردازد.

نرم افزارهای فرایندکاوی؛ معرفی برترین نرم افزارها و ابزارها

استفاده از تکنیک فرایندکاوی، نیازمند راهکارهای نرم افزاری است. ابزارهایی مانند ProM Tools، PMTK، PM4PY، Apromore، Disco و... از مهم‌ترین و پرکاربردترین نرم افزارهای فرایندکاوی محسوب می‌شوند. امروز…

حاکمیت مدیریت فرایند کسب و‌ کار چیست؟ حاکمیت BPM چه چارچوبی دارد؟

حاکمیت مدیریت فرایند کسب و کار، به عنوان یک عنصر حیاتی و محور موفقیت در چرخه مدیریت فرایند کسب و کار، تضمین می‌کند که فرایندها با اهداف و مقاصد سازمان، کاملا همسو هستند.

فرایندکاوی چیست؟ نحوه استفاده سازمان‌ها، مزایا، ابزار، محدودیت‌ها

فرایندکاوی، نوعی تکنیک تحلیلی است که برای کشف، نظارت و بهبود فرایندها مورد استفاده قرار می‌گیرد و از علم داده برای کشف، اعتبارسنجی و بهبود گردش کار استفاده می کند.

مزایای ERP چیست؟ معرفی مزایا و معایب برنامه ریزی منابع سازمانی

طراحی و پیاده سازی سیستم ERP، علاوه بر افزایش توانمندی و رقابت پذیری، مزایایی مانند مقیاس پذیری، افزایش بهره وری، صرفه جویی در هزینه‌ها، امنیت داده‌ها، بهبود خدمات مشتریان و... را در حوزه‌های مختلف به…

مدیریت فرایند کسب و کار یا BPM چیست؟

مدیریت فرایند کسب و کار (BPM)، روشی برای سازماندهی و مدیریت فرایندهای کسب و کار است که در بهینه سازی فرایندها و گردش کار، نقش اساسی بر عهده دارد.

اتوماسیون فرایند کسب و کار؛ خودکارسازی (BPA)

اتوماسیون فرایند کسب و کار (BPA)، فناوری استفاده از ابزارها برای خودکارسازی فرایندها و عملکردهای پیچیده و تکراری کسب و کار، به منظور دستیابی به اهداف تعریف شده با حداقل دخالت نیروی انسانی است.

برنامه ریزی منابع سازمانی چیست؟ معرفی، مزایای استفاده و انواع ERP

برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP)، یک سیستم نرم افزاری است که به سازمان‌ها کمک می‌کند تا فرایندهای اصلی کسب و کار خود مانند امور مالی، منابع انسانی، تولید، فروش، زنجیره تامین و تدارکات را با دیدگاهی…
1 از 36