آخرین عناوین
ارکستراسیون ابری چیست؟ با تفاوت ارکستراسیون ابری و اتوماسیون ابری آشنا شویم
با هماهنگی اتوماسیون در گردشهای کاری محیطهای ابری و ترکیبی، مدیران میتوانند کارایی و قابلیت اطمینان سیستمهای رایانش ابری را بهبود ببخشند و نگهداری از آنها را در طول زمان آسانتر کنند. همراه ما…
EPMO چیست و چه تفاوتی با PMO دارد؟
سازمانهای بزرگ و موفق، معمولا برای هماهنگی میان چندین PMO، یک دفتر مدیریت پروژه سازمانی (EPMO) راهاندازی میکنند. یک EPMO ارزش محور، به طور بالقوه میتواند بخش حیاتی از سودآوری یک کسب و کار باشد.…
با مهمترین مزایای مدیریت فرآیند کسب و کار (BPM) آشنا شویم
زمانی که کسب و کارها تصمیم میگیرند به طور جدی از مدیریت فرآیند کسب و کار استفاده کنند، مزایای فراوانی را تجربه خواهند کرد. مواردی مانند بهبود کارایی، افزایش چابکی، دید بهتر دادهها، انطباق، صرفهجویی…
با رایجترین چالش های مدیریت پروژه چابک آشنا شویم
دانستن چگونگی کنار آمدن با چالش های مدیریت پروژه چابک، نوعی شبکه ایمنی ارزشمند برای شما فراهم میکند که میتوانید فعالیتهای کسب و کارتان را بر مبنای آن پیش ببرید. همراه ما بمانید تا با تعدادی از…
چگونه یک نقشه راه PMO بسازیم؟
یکی از بخشها یا اجزای حیاتی اکثر مشاغل در سطح سازمان، دفتر مدیریت پروژه (PMO) است. PMO، چه یک بخش داخلی باشد و چه یک بخش خارجی، با بهبود کارایی و استانداردسازی فرآیندها، نقش مهمی در مدیریت پروژههای…
معرفی تعدادی نرم افزار مدیریت گردش کار برای BPM در سال 2024
نرم افزار مدیریت گردش کار، به کاهش هزینههای مرتبط با مدیریت فرآیندهای کسب و کار کمک میکند. علاوه بر این، باعث میشود سازمانتان کارآمدتر و موثرتر فعالیت کند. با استفاده از این سیستمها، میتوانید…
با مهارت های مدیران زنجیره تامین آشنا شویم
افرادی که میخواهند در نقش مدیران زنجیره تامین فعالیت کنند، برای ورود به این حوزه یا ارتقا موقعیت خود، باید مهارتها و توانمندیهایی داشته باشند. امروز برخی از مهمترین مهارت های مدیران زنجیره تامین…
با چالش های PMO و نحوه حل این چالش ها آشنا شویم
در این مطلب، چالشهای دفتر مدیریت پروژه یا چالش های PMO را بررسی میکنیم و راهحلهایی برای مقابله با این چالشها به شما پیشنهاد میدهیم.
مدیریت پورتفولیو پروژه چیست و چه نقشی در سازمان شما دارد؟
مدیریت پورتفولیو پروژه، راهی برای مدیریت متمرکز پروژههای سازمان شماست. با PPM میتوانید مطمئن باشید پروژهها با استراتژی سازمان هماهنگ و همسو هستند، تخصیص منابع به درستی صورت میگیرد، پروژهها به…
مدل مدل 7s مکنزی چیست و چه تاثیری در موفقیت کسب و کار شما دارد؟
مدل 7s مکنزی، با در نظر گرفتن 7 عنصر استراتژی، ساختار، سیستمها، ارزشهای مشترک، مهارتها، روش مدیریت و کارکنان تحلیل میکند این عناصر تا چه اندازه همسو هستند و چگونه به کسب و کار شما امکان میدهند…
روندهای فرآیندکاوی در سال 2024
این روزها، فرآیندکاوی به یک رویکرد مهم برای کشف و بهبود فرآیندهای تجاری تبدیل شده و پیشبینی میشود در سال جاری رشد قابل توجهی را تجربه کند. امروز راجع به روندهای فرآیندکاوی در سال 2024 و نحوه…
مدل بازاریابی 3C چیست و چگونه برای کسب و کار شما مزیت رقابتی ایجاد میکند؟
در این مقاله، چارچوبی را بررسی خواهیم کرد که برای کمک به کسب و کارها در توسعه تمرکز استراتژیک جهت رسیدن به موفقیت ایجاد شده است. این ابزار بازاریابی با تمرکز بر 3 عنصر مشتریان و رقبا و شرکت، یک…