189 بازدید
0 پاسخ

راه اندازی سایت جدید Irandnn

سلام به همه کاربران گرامی

در نهایت با تلاش همه همکارانم، وب سایت جدید ما راه اندازی شد. از ابتدای سال 98 که تصمیم به فرآیند ریبرندینگ در شرکت گرفته شد، راه اندازی سایت جدید نیز از اولویت های این فرآیند بود که سایت جدید که ملاحظه می کنید، نسخه اول سایت می باشد.

در این وب سایت ما تغییرات زیر را اعمال نمودیم

  1. طراحی UI بر اساس برند بوک‌جدید  Irandnn . در این طراحی سعی کردیم کاملا به روز باشیم و پیاده سازی فرانت اند سایت نیز بر اساس Bootstrap ۴  صورت گرفته است. تغییر لوگو و رنگ سایت نیز بر اساس فرآیند ریبرندینگ صورت گرفته است
  2. بازبینی کامل محتوای سایت که به مرور صفحات جدیدتر نیز به سایت افزوده خواهد شد.
  3. راه اندازی مجله آنلاین یا مگ irandnn هم جایگزین بخش وبلاگ و مقالات سایت شده است و با تغییر سیاستهای شرکت، تولید و انتشار محتوا در آن بر اساس اصول دیجیتال مارکتینگ و در زمینه فعالیتهای شرکت مانند آموزش مجازی، پرتال سازمانی، نرم افزار Dnn و خدمات الکترونیک صورت میگیرد
  4. راه اندازی فروم جدید سایت نیز از نقاط قوت این سایت می باشد. در فروم جدید ما از ماژول لایو فروم از محصولات سایت مندیپز استفاده میکنیم که جایگزین اکتیو فروم شده است. این ماژول چابکتر و بهینه تر از ماژول قبلی می باشد و امیدواریم بتوانیم در این فروم پاسخگوی مشکلات کاربران عزیز سایت باشیم.
  5. به سیستم تشخیص هویت سایت نیز قابلیت ورود یا استفاده از حساب گوگل نیز اضافه شده است که دسترسی به پنل کاربری را نیز ساده تر می نماید. 
  6. بخش آموزش سایت irandnn نیز به زودی شاهد انتشار محتوای کاملی در‌ زمینه محصولات علی الخصوص نرم افزار Dnn می باشد.
  7. در انتها نیز باید گفت ما رسالت گذشته خود را فراموش نکرده ایم و به زودی بخش مرتبط با dnn  به همراه انتشار نسخه فارسی این نرم افزار را راه اندازی خواهیم نمود.

در خاتمه باید اضافه کنم که ما اهداف بلند مدتی را برای توسعه محصولات و وب سایت Irandnn در نظر داریم، و خوشحال می شویم که نظرات و پیشنهادات خود را نیز برای ما ارسال نمایید.

 

Amir Iranparast Amir Iranparast
انتشار 07/29/1398 00:03:54
  • ریبرندینگ
  • سایت جدید
افزودن پاسخ

آخرین فعالیت 08/22/1398 22:37:48