Let’s travel together.

معرفی نرم‌افزار سی آر ام زوهو (Zoho)

زمان مطالعه: 3 دقیقه

Zoho یک سی آر ام مبتنی بر وب است که برای جذب، حفظ و جلب رضایت مشتری جهت رشد کسب و کار طراحی شده است. هسته مرکزی سی آر ام زوهو علاوه بر مدیریت سرنخ و کانتکت‌ها، کنترل خرید و مدیریت فرآیند خرید است. پنل ماژول زوهو حدود 10 مولفه دارد اما با این حال کاربر می‌تواند آن را مطابق با بیزنس خود سفارشی سازی کند.

چه شرکتی کوچک باشید، چه بنگاه کارآفرینی یا شرکت سرمایه‌گذاری بزرگ، این سامانه می‌تواند به کمک شما بیاید. سی آر ام زوهو می‌تواند فعالیت‌های روزانه بیزنس را خودکارسازی کند، خرید را پیگیری کند و مشتری را در پلتفرم‌های مختلف جذب و درگیر کند. می‌توانید این پلتفرم را روی موبایل داشته باشید و آپدیت‌های سریع و در لحظه انجام دهید.

ویژگی دیگر این CRM این است که می‌توانید آن را با دیگر اپلیکیشن‌های محبوب ادغام کنید. این اپلیکیشن‌ها شامل Microsoft Outlook, MailChimp, QuickBooks, ConstantConnect and Google Apps می‌شود و همچنین رابط‌های ابری چون One Saas و CloudWork.

کشور آمریکا
سال تاسیس 1996
استقرار بر روی موبایل ios و موبایل اندروید، Cloud, saas, web
آموزش نحوه استفاده از طریق شخصی، وبینار و جزوه
پشتیبانی آنلاین، ساعت کاری، 24/7

زبان‌هایی که این نرم‌افزار پشتیبانی می‌کند، عبارتند از: انگلیسی، چینی، آلمانی، هندی، ژاپنی، اسپانیایی، فرانسه، روسی، ایتالیایی، هلندی، پرتغالی، لهستانی، ترکی، سوئدی

مدل پرداخت هزینه: ماهانه و عضویت سالانه

برای اطلاعات بیشتر در خصوص این نرم‌افزار، به وبسایت زوهو مراجعه کنید. zoho.com

مزایای Zoho CRM

  • کم هزینه و سرعت در گسترش سولوشن CRM
  • نسخه اخیر این نرم‌افزار، تجربه کاربر و رابط کاربری بسیار خوبی ارائه داده است. رابط کاربری تکنولوژی مشتری را بهبود داده و نویگیشن، تعداد کلیک‌هایی که برای انجام کارهای متداول نیاز است، کاهش داده است.
  • ارائه طیف زیادی از خدمات یکپارچه آنلاین. زوهو با بیش از 20 برنامه دیگر که با آن یکپارچه هستند، مرتبط است.
  • فرآیند مظنه دادن و فروش زوهو با ماژول مدیریت یکپارچه صورت می‌گیرد و تنها با یک کلیک به سفارش تبدیل می‌شود و سفارش به فاکتور، و این، هم برای فروش داخلی و هم فروش خارجی مفید است و فراتر از ثبت فرصت‌ها و سفارش گرفتن می‌رود.
  • مدل قیمت‌دهی زوهو به گونه‌ای است که به کاربران اجازه می‌دهد ابتدا مجانی یک آزمایش و سولوشن را شروع کنند.
  • مرکز داده‌های این شرکت در نیویورک و کالیفرنیا است. امکانات آن، 4 سطح زیرساختی دارد اما گاهی وقفه‌های کوتاه در سیستم اتفاق می‌افتد.

معایب Zoho CRM

  • چشم‌انداز زوهو روشن نیست و مسیر اپلیکیشن کاری آن نیز مبهم است. باید زوهو سهم مشخص و قطعی در بازار داشته باشد و توسط استراتژی‌های بازاریابی، برنامه‌های اجرایی بازار و نقشه راه محصول پشتیبانی شود.
  • مثل خیلی از سولوشن‌های دیگر CRM، زوهو نیز پشت یکسری مناطق کلیدی مانند سی آر ام اجتماعی، خودکارسازی فرآیند کسب و کار و تحلیل‌ها باقی مانده است.
  • فیش‌ها، کتاب‌ها و سی آر ام زوهو دارای فرم‌های منطقی و مدل داده معقول است، اما با این حال طراحی‌ها گاهی چندان بصری نیست و این از جانب برنامه‌ریزان است، نه مجریان آن.
  • گرچه زوهو می‌تواند به راحتی مشتریان خود را در کسب و کارهای کوچک پوشش دهد، اما ویژگی‌های نرم‌افزاری و انعطاف‌پذیری لازم برای سازمان‌ها و بازار بزرگ یا میانه ارائه نمی‌دهد.
  • این شرکت، محصولات متنوعی ارائه می‌دهد اما بسیاری از محصولات آن فاقد ویژگی‌هایی است که در محصولات رقیب وجود دارد و یکپارچگی معناداری میان آنها وجود ندارد.
  • رقابت میان این شرکت و بسیاری دیگر از شرکت‌های بزرگ، زیاد است. از گوگل مایکروسافت در اپ دسکتاپ گرفته تا Salesforce.com و Salesforce.com در بازار سی آر ام ابری. این شرکت در حال نیچ مارکتینگ است تا از رقبای خود پیشی بگیرد.

جمع بندی

هر کسب و کاری شرایط متفاوتی دارد و ممکن است به نرم‌افزار CRM مخصوص خود با توجه به اندازه شرکت، نوع مشتریان و محصول و حتی نیچ خاصی که پشتیبانی می‌کنند، نیاز داشته باشند. هیچوقت نمی‌توانید یک نرم‌افزار کامل که برای انواع کسب و کارها متناسب باشد، پیدا کنید. بهتر است نظر کاربران در خصوص نرم‌افزار سی آر ام زوهو را مطالعه کنید و ببینید این سولوشن قرار است برای شرکت و محصولات شما چه کاری انجام دهد. آیا دنبال یک سولوشن آسان و راحت هستید که فقط ویژگی‌های پایه را داشته باشد؟ آیا واقعا از امکانات پیشرفته‌ای که برای متخصصان و شرکت‌های بزرگ لازم است، استفاده می‌کنید؟ آیا ابزار به خصوصی وجود دارد که برای صنعت شما مفید باشد؟ اگر به این سوالات پاسخ دهید، راحت‌تر می‌توانید سرویس متناسب با بودجه خود را پیدا کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.